Печать

shoppingworld by Mondi

19 квітня в Празі на першому в Європі саміті «Let's paper the world 2018» Mondi представила свій оновлений портфель паперів для пакетів під новим брендом «shoppingworld by Mondi». Mondi організувала і провела новий саміт, щоб вперше залучити експертів з усього ланцюжка створення вартості. У ньому взяли участь понад 110 фахівців із провідних компаній.
 
На саміті Паулюс Гесс, директор з продажу компанії Kraft Paper в Mondi, пояснив чому компанія Mondi з виробництва крафт-паперу присвячує себе сегменту ринку і його цільової аудиторії: «Ми розуміємо сучасний тренд природних і стійких пакувальних рішень як можливість зростання в сегмент пакетів для торгівлі - не тільки для нас, але і для виробників і брендів паперових пакетів для покупок. Папір має переконливі переваги в якості пакувального матеріалу:  він виготовлений з поновлюваних ресурсів, може бути перероблений у вже встановлених системах і біорозкладається в кінці її життя».
 
Новий портфель Mondi організований відповідно для використання для харчових і нехарчових товарів та відповідними технічними вимогами. Сорти паперу для харчових продуктів забезпечують високу міцність і стабільність, а також хорошу здатність до друку, і, звичайно ж, всі вони схвалені для забезпечення безпеки харчових продуктів. Непродовольчий сектор може вибирати з відповідних зразків, що пропонують хорошу функціональність і відмінну придатність для друку для преміальних товарів. Обидва варіанти включають вже розроблені марки Advantage, виготовлені виключно з цільних волокон, а також марки EcoVantage з часткою перероблених волокон, які тепер також є частиною нового портфеля.
 
Ще одна зручна функція для виробників пакетів і власників брендів полягає в тому, що Mondi представила візуальні графіки технічних якостей паперу кожного рівня, щоб спростити процес вибору. Якісні показники ілюструють важливі параметри продуктивності з першого погляду: міцність на розрив, опір розриву, гладкість, яскравість, блиск.


 
«Завдяки новим класифікаціям і візуальним графікам ми можемо надати виробникам пакетів корисні інструменти для прийняття рішень і широкий спектр високоякісних, технічно спроектованих і стійких марок паперу, які відповідають сьогоднішнім трендам і підвищують цінність брендів», - пояснив Паулюс Гойс.


Джерело: Mondi