Печать

Китайський Новий рік з яскравою пляшкою Budweiser

Третій рік поспіль китайська компанія Budweiser China разом з дизайнерською агенцією Jones Knowles Ritchie (JKR) запускає на ринок лімітовану серію пляшок, присвячених Китайському Новому Року. Смілива кольорова палітра і динамічні графічні елементи роблять цю пляшку по-справжньому особливою та яскравою.

У попередні роки JKR завжди розміщувала тварину року за місячним календарем на пляшці пива, роблячи її центральним елементом. У 2019 з'явилося нове завдання, оскільки у свині з'явився несподіваний друг - найменший представник бренду в історії Budweiser, який повернувся в Китай, через п'ять років - мураха Budweiser на ім'я Xiao Wei («Маленький, але могутній»).

Завдяки абстрактній графіці і яскравим кольорам, дизайн наповнює святковими китайськими новорічними елементами: червоними конвертами, феєрверками і благословенням процвітання. Також інтегровані власні візуальні активи Budweiser: культова форма метеликів, спеціальна алюмінієва кришка від пляшки і буква «B» в характерному шрифті Budweiser.